2013. február 4., hétfő

Emma♥

Már szinte hagyomány az,hogy különféle kedvenc bloggereket mutatok be nektek. A mostani posztot egy 14éves lány érdemli meg!Attól,hogy 14 éves rettentően ügyes benne is megvan az mint egy idősebb blogger.Én szeretem is ha egy kevesebb életkorú lány is már blogger.Térjünk is  vissza Emmához! Ha  jól tudom akkor Emma az 12 évesen kezdte el a blogger életet.Rengeteget fejlődött ez alul nincs kétségem! Mondhatni napról napra jobbak lettek az outfitjei.Az álma az,hogy híres divatterező legyen és szerintem sikerülni is fog neki.Már láttam sok ruháját amit ő maga vart. Fogalmam sincs,hogy hogy csinálja olyan szépre és,hogy kitől tanulta,de az biztos ÉN IS ILYEN SZÉPEKET AKAROK VARRNI!(csak nem megy) :( e egyszer belejövök!:) Most pár fotó róla!

Ezt a szoknyát nem olyan rég sorsolta ki.Ez nekem annyira tetszik♥
Emma facebook oldala: http://www.facebook.com/iemmafashion?fref=ts
Blog: http://iemmafashion.com/
(sajnos amint láthatjátok nem kékkel teszi ki,DE MINDENKÉPP NÉZZÉTEK MEG EMMA OLDALÁT!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése