2013. június 30., vasárnap

Teen Bloggers

Sziasztok!!! Most gondolkodtam el,hogy annyi szó volt a bloggerekről de nem volt kifejezetten szó teen bloggerekről ,hát most erről írok! Ebben a posztban olyan bloggereket mutatok be akik kedvencek, és kevesebb mint 20 évesek. Sajnos ilyen magyar bloggert csak 2-őt ismerek de azokat imádom! Szerintem nagyon jó ha a lány korán elkezdi a blogger életet mert mire nagyobbacska lesz akkor tele lesz tapasztalattal és rengeteget lehet tanulni ( saját tapasztalatból ítélve) .

Az első akit beszeretnék mutatni az nem más mint Istvánffy Emma! Ő is (mint én) 11évesen kezdte a blogolást és immár 14 éves. Már régóta követem és kifejezetten minden posztja egyre jobb és jobb! Sokféle stílusban tett már ki szettet és mindenben nagyon is jó ( kíváncsi leszek ,hogy idők múltával mi lesz az ő stílusa )

A második hazai blogger pedig Aradi Nory. Imádom Nóri  stílusát. Az is nagyon tetszik,hogy ő a szettjeiben nem található sok kiegészítőt csak egy óra és mégis szuper jó! Emellett aki követi már tudja,hogy nagyon szereti fényképezni a nővérét! :)


 Az első külföldi akit bemutatok  15 éves  ( Amelia Jin ) aki úgyszintén már benne van a pályában! Az is mutatja ,hogy nem kevés cég működött már vele együtt és neki is nagyon jó kis stílusa van néha romantikus,cuki vagy akár extrémebb, bármit képes kipróbálni!

Most pedig jön egy igazi egzotikus arcú bloggerina, Zoe Suen ! Nem ismerek más Hong Kongban  élő fiatal tehetséget így nagyon megörültem amikor rátaláltam! Amikor először megpillantottam egyből felcsillant a szemem és  órákat töltöttem a blogán. Nagyon érdekelt ,hogy
hogyan öltözik egy ilyenforma/korú lány.Teljesen elnyerte a tetszésemet♥ 

Itt is az utolsó kedvenc aki szintén tengerentúli! Isabella  egy ausztráliai csajszi akinek szintén elképesztően jó képei vannak! Ő volt az első külföldi fiatal korú blogger akit megláttam és rögtön fel is iratkoztam rá,hogy mindig frissen értesüljek a posztjairól! Mellesleg ezt a két csizmáját imádom♥ Ha valaki tud ilyet,vagy hasonlót az írjon nekem!!!:)xx

1 megjegyzés: