2016. december 31., szombat

4 Years of Blogging

***
Mielőtt elkezdtem volna írni a 4.blogszülinapos posztot, mindenképp megszerettem volna nézni mik tartalmazták a korábbiakat.  Az első évfordulós bejegyzésemen jót nevettem. Nagyon észrevehető az írásból, hogy kire néztem fel akkor különösképpen a blogos világból. Ettől függetlenül egészen meglepődtem, hogy milyen szöveget lenyomtam ott, a 2. szülinapos poszttal ellentétben.. Eléggé hanyag munkát publikáltam ezer millió hangulatjellel amitől még irritálóbb lett az egész számomra, haha! Viszont piros pontnak számít, hogy akkor már egész alakos képeket tettem ki, s nem vágtam le a fél arcomat mint amikor elindítottam ezt a kis ' utazást ' . Az összessel szemben az 1 évvel ezelőtt írt posztom ami a legközelebb áll hozzám. 2015-ös évemet a változás szóval jellemeztem, de talán a változás kezdetére javítanám így a 2016-ot átélve. A tavalyi ('15-ös) évhez képest is sok minden megváltozott idén ('16-ban). Voltak új jött-ment emberek a kis életemben, voltak akiket megismertem de idővel rájöttem bőven elég volt, talán sok is, sőt.. Persze találkoztam nagyon értékes és édes személyekkel is, és vannak akikkel egyre jobb lett a kapcsolatom aminek igazán örülök. Természetesen én is sokban változtam, változom amin néha magam is meglepődöm, na de erről nem szeretnék egy külön fejezetet nyitni. Átnéztem az idei irományaimat is és hát meglehetősen kevés sikeredett. Mindössze 16 poszttal zárok ami megdöbbentő. Az okokba szintén fölösleges lenne belemennem mint ahogy ezt már említettem párszor.  Ezekkel nem foglalkozva is voltak örömök hisz több márkával is együtt dolgozhattam illetve a Marie Claire 91. Best of Street Chic elnevezésű cikkben szerepelhettem amire már nagyon régóta vágytam. A jövőben szeretnék nagyobb s új erőbedobással nekilendülni mindennek de, hogy mit hoz 2017 azt remélhetőleg 1 év múlva írom meg.
Végszóként pedig:

NAGYON BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!



14 megjegyzés:

  1. Happy new year! May your 2017 will be filled with joy, peace and happiness!!! great 4 years dear... wish for many to come!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    VálaszTörlés
  2. Beautiful pictures! Happy 4 years anniversary :)

    xx

    Claire from Dresscape
    www.dresscape.com

    VálaszTörlés
  3. Bianka, happy 4-year anniversary! That is wonderful ♥

    Xoxo, Shelly
    www.ArizonaGirl.com

    VálaszTörlés
  4. Awesome post as always – thanks for sharing!

    VálaszTörlés