2013. március 8., péntek

Top ékszerek

Belegondoltatok már abba,hogy milyenek lennének a mindennapi szettjeink kiegészítők nélkül? Nem is gondolnánk milyen fontos szerepük vannak nekik..Ezért úgy gondoltam,hogy megmutatom nektek,a top ékszereket amiket nap mint nap láttam az utcán,blogokon,üzletekben stb..

Elsőnek nézzük a Galléros nyakláncokat (anyagból).!Ebben a kiegészítőben (szerintem) az a legjobb,hogy magunk is eltudjuk készíteni,ÉS a képzeletünket meg tudjuk vele valósítani.Akár lehet olyat,hogy egy CD-t szétdarabolsz és azt ráilleszted vagy egyszerűen csak szegecseket teszel rá,és még rengeteg ötlet van!
Nézzük ennek az egy darabnak a tulajdonságait: Magad megtudod csinálni (ilyenkor olcsó),képzeleteidet beleteheted,újrahasznosításból készítetted, eltudod mondani ,hogy te csináltad stb..

A következő ékszerek is galléros nyakláncok, de ezek már nem anyagból vannak!(a fölső sorban lévő arany nyakláncot meg is lehet tőlem vásárolni)
 Most olyan nyaklánc jön ami 2013-ban nagy divat!(már az is)
Számtalan sok helyen láthattál már szegecseket,nos ez annyira divat lett,hogy nyakláncokat és karkötőket is gyártottak egyaránt belőlük!

Ha már így itt vagyunk a szegecseknél akkot most jöjjenek a szegecses karkötők.Ezekből is már szerencsére rengetek van,van színes, arany,ezüst,fekete,bőrre tett és így tovább..persze nem mutatom be mindet csak párat!
D.I.Y.-ak közül nekem nagyon tetszenek ezek a karkötők.Egy normális láncos karkötőre van még ráfonva színes anyagok/csíkok.Nyáron szuperül nézhet ki!Ha valaki elszeretné készíteni akkor hajráá!
Jönnek a gyűrűk! Én imádom a gyűrűket,ti a nagyobb vagy a kisebb darabokat szeretitek jobban?Én valahogy mindig jobban szerettem a nagyobbakat,viszont szeretem az érdekes gyűrűket is!:)♥
Biztos vagyok benne ,hogy ezt a gyűrűt már valahol láthattátok.Sajnos nekem még nincs de attól még TETSZIK!♥
 Sok nőné láttam még ilyen hosszú gyűrűket.Mondjuk fogalmam sincs ,hogy azt az ujját ,hogy hajlítja be de az már legyen az ő dolguk.:)
Nagy sikert arattak a Shamballa fülbevalók,ezért nem hagyhattam ki őket./képen nem én vagyok!/
Most így utoljára igazán furcsa füldísz jön.Én ilyet még soha nem próbáltam ki is tudom,hogy fogok-e majd,de az tény,hogy sok emberen láttam ezt!
Remélem tetszett ez a poszt is!Boldog Nő Napot mindenkinek!:))♥





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése